نگارخانه آثار هنری (بهنام رضوانیان) در پلکان زندگی تنها پله ی محکم هنر است. هنرمند ناموفق وجود ندارد .هنرمند بودن خود پیروزی است. قبول سفارش طراحی سیاه قلم،ذغال از چهره خود یا عزیزانتان،با اندازه و ابعاد مختلف ....
لازم به توضیح و راهنمایی است که هرچه عکس ارسالیتان بزرگتر و با کیفیت بهتر باشد نقاشی مطلوب تر خواهد بود خصوصا کسانی که سایز 70در 50سفارش میدهند... قیمت آثار از سایز A4 تا 50*70 به ترتیب 15000 الی 65000 تومان برای اطلاعات بیشتر با شماره 09382708843 تماس حاصل بفرمایید ایمیل : rezvanianb @yahoo.com &l
Illusion Realistic Drawing 3D/Conte My Drawing به یاد محمود جوادی پور ملیت : ایرانی - قرن : 14 در دبستان سلطانی و علامه و سپس هنرستان صنعتی ایران - آلمان - دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران - آکادمی هنرهای زیبا شهر مونیخ در کشور آلمان غربی در زمینه های نقاشی و گرافیک درس خوانده است. از سال 1332 تا سال 1338 در دانشکده هنرهای زیبا - دانشکده هنرهای ترسیمی هنرستان هنرهای زیبا به تدریس هنر پرداخت. آغاز گر هنرهای چاپی ( گرافیک ) در کشورم به آغاز گر چاپ رنگین در ایران بود. آغاز گر گشایش اولین مرکز هنرهای تجسمی، مولف کتابهای درسی درزمینه های – بهداشت – علمی- ادبیات فارسی و قرائتی برای سالهای اول تا پنجم دبستان و دوران راهنمایی می باشد. بر پا کننده بیش از 30 نمایشگاه فردی و 40 نمایشگاه گروهی می باشد. ... ادامه مطلب ... نسکافه با طعم میدان انقلاب: تاثیر "معماری بر مناسبات رفتاری و اجتماعی" : بررسی موردی رابطه بین" قنادی فرانسه" و "خیابان انقلاب"معماری از طریق تولید "مناسبات فضایی" در شکل مناسبات ، رفتارها و در نهایت کیفیت فضای زیسته نقش موثری ایفا می کند مثال مناسبی که به نقل از میشل فوکو در آن روابط و مناسبات و نسبتشان با معماری مشهود است طرح زندان جرمی بنتام است که در آن برای اولین بار معماری دیگر نه صرفا به منظور دیده شدن (شکوه و جلال قصرها) یا مراقبت از مکان بیرونی( دژ) و یا فقط کالبدی برای نگهداری زندانی نیست، بلکه _ بواسطه بازتعریف و سازماندهی فضایی روابط قدرت_ خود را به عنوان عامل انضباطی در فرایند اصلاح و بازپروری زندانی دخیل می کند. مثال دیگری که فوکو از آن به عنوان عاملی که منجر به جهش تکنیکی بزرگ در آموزش ابتدائی در قرن 18شد، یاد می کند،..
ادامه مطلب ... دکتر کاظم معتمدنژاد (پدر علم ارتباطات ایران) دایی بزرگوارم که تا اکنون نقش یک پدر و استادی دلسوز را برای من ایفا کرده اند. امروز را موقعیتی مناسب یافتم به پاس زحمات بیکران ایشان، مختصری به معرفی این بزرگوار بپردازم... سایت اختصاصی کاظم معتمدنژاد motamednejad.ir
دکتر کاظم معتمدنژاد از مشاهیر و افتخارات خراسان جنوبی-بیرجند زندگینامه: پروفسور کاظم معتمد نژادتولد : - اردیبهشت 1313 هجری شمسی ، بیرجند تحصیلات : - دیپلم ششم متوسطه ، خرداد 1332 ، دبیرستان مروی تهران - لیسانس رشته قضایی دانشکده حقوق و علوم سیاسی و اقتصادی دانشگاه تهران، خرداد 1336 - شهادتنامه های پایان تحصیلات دوره دکترای رشته قضایی دانشکده حقوق و علوم سیاسی و اقتصادی دانشگاه تهران،1339 - دکترای دولتی علوم سیاسی از دانشکده حقوق و علوم اقتصادی دانشگاه پاریس ، 1964 (1343) - دکترای تخصصی روزنامه نگاری از انستیتوی مطبوعات و علوم خبری در دانشگاه پاریس ، 1964 (1343) - دیپلم عالی تدریس روزنامه نگاری از مرکزبین المللی تعلیمات عالی روزنامه نگاری دانشگاه استراسبورگ ، 1963 (1342) جزئیات بیشتر در ادامه مطلب... ادامه مطلب ... شنبه 9 / 10 / 1391برچسب:دکتر کاظم معتمدنژاد,معتمدنژاد,پدر علم ارتباطات,ارتباطات,مشاهیر بیرجند,, :: 20:14
بهنام رضوانیان چرا؟ این همه تفاوت در کمتر از نیم قرن؟ معماری ایران را چه شده که تمامی داشتهها و سرمایه خود را از 1340 به بعد یکباره فراموش کرده و خانههایی را برای نسل جدید جامعه میسازد که کاملا متفاوت از خانههای پدرانشان و پدران آنهاست؟ این، پژواک صدای محمدرضا حائری در سراسر زندگی حرفهای خود است، از خلال صفحات کتابش «خانه، فرهنگ، طبیعت» گرفته تا جلسه جلسه کارگاههایش.... .... ادامه مطلب ... یک شنبه 3 / 6 / 1391برچسب:معماری,بازی با فضای خانگی,خانه, فرهنگ, طبیعت,خانه ایرانی, :: 16:11
بهنام رضوانیان فضاهایی که بتوان نام «هنری» به طور عام بر آنها نهاد بسیارند؛ ازجمله مؤسسات هنری، دانشکده های هنر، گالری ها و موزه های هنری و . . .؛ اما خانه و آتلیه یکی از اصلی ترین فضاها برای هنرمندان محسوب می گردد که معمولاً دارای فضا و چیدمانی خاص است. برای مثال صندوقچه ای قدیمی که درب آن توسط خود نقاش، نقاشی شده است، تبدیل به میز پذیرایی منزل آن نقاش می گردد؛ در آتلیه یک خطاط ترازوی دو کفه ای بزرگ از سقف بر بالای میز آویزان می گردد ؛ پارچه حریر بنفش رنگی بدون داشتن کارکردی عملی و به طور آگاهانه روی کاناپه آتلیه گذاشته می شود و . . .؛ این طور فضاسازی ها لزوماً به یک فضای بزرگ ساختمانی محدود نمی شود به طوریکه گاهی می توان در محدوده یک میز شخصی هم چیدمانی خاص را که به ایجاد یک فضای خاص می انجامد شاهد بود؛ برای مثال کشکولی پر از خرده کاشی روی میز و یا آویزان کردن ده ها تسبیح به سه پایه نقاشی و . . . در واقع در اینجا مثال هایی از خانه و آتلیه هنرمندان ذکر شد اما می توان این نوع نگاه به فضا را به فضاهای دیگری هم تعمیم داد. لذا مسأله ای که در اینجا قابل توجه می نماید، نوع نگاهی است که هنرمند به فضا دارد... ... ادامه مطلب ... تاوادیا، جهانگیر(1383)، زبان و ادبیات پهلوی؛ فارسی میانه، ترجمه ی س.نجم آبادی، تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
ادامه مطلب ... یک شنبه 12 / 3 / 1391برچسب:یادمان بشری,آثار عکاسی بهنام رضوانیان,عکاسی تاریخی,عکس تاریخی ایران,آثار عکاسی,بناهای تاریخی, :: 18:4
بهنام رضوانیان شنبه 9 / 2 / 1398برچسب:نقاشی بهنام رضوانیان,آثار نقاشی,اسکیس,آثار نقاشی سیاه قلم,طراحی,, :: 11:12
بهنام رضوانیان یک شنبه 8 / 2 / 1391برچسب:یادمان بشری,آثار عکاسی بهنام رضوانیان,عکاسی تاریخی,عکس تاریخی ایران,آثار عکاسی,بناهای تاریخی, :: 21:0
بهنام رضوانیان چهار شنبه 28 / 1 / 1391برچسب:عکاسی طبیعت,عکس طبیعت,آثار عکاسی بهنام رضوانیان,طبیعت,آثار عکاسی طبیعت,آثار عکاسی, :: 15:5
بهنام رضوانیان چهار شنبه 28 / 1 / 1391برچسب:عکاسی طبیعت,عکس طبیعت,آثار عکاسی بهنام رضوانیان,طبیعت,آثار عکاسی طبیعت, :: 13:20
بهنام رضوانیان جمعه 16 / 1 / 1391برچسب:عکاسی طبیعت,عکس طبیعت,آثار عکاسی بهنام رضوانیان,طبیعت,آثار عکاسی طبیعت, :: 1:34
بهنام رضوانیان درباره وبلاگ درود به شما عزیزان،اینجانب بهنام رضوانیان،معمار، عکاس، نقاش و شاعر،در نظر دارم آثارم در زمینه های عکاسی ، نقاشی و شعر را در معرض دید شما عزیزان قرار دهم و تمایل دارم با زبان تصویر سخن بگویم وگهگاهی چند خطی در زمینه فرهنگ و هنر...در ادامه از شما بازدید کننده محترم خواهشمندم حقوق مادی ومعنوی هنرمند را رعایت فرمایید. برداشت مطالب وتصاویر باذکر نام صاحب اثر و لینک ،بلامانع می باشد ... با آرزوی تن و فکری سالم و سبز برای شما آخرین مطالب نويسندگان پیوندهای روزانه پيوندها
تبادل
لینک هوشمند
|
|||||||||||||||||
|